Copywriting: print it, live it!




Hoe bied ik informatie aan? Hoe houd ik het interessant? Hoe kan het anders? Hoe blijft het vooral leuk? Met die gedachten ben ik aan de slag gegaan met enkele 'motivational' posters. Over copywriting. Natuurlijk.










Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten: Copywriting: print it, live it!

Van Copy tot Content - Voor heldere en overtuigende teksten

Copywriting Blog van strategisch copywriter Dimitri Lambermont

donderdag 1 maart 2012

Copywriting: print it, live it!




Hoe bied ik informatie aan? Hoe houd ik het interessant? Hoe kan het anders? Hoe blijft het vooral leuk? Met die gedachten ben ik aan de slag gegaan met enkele 'motivational' posters. Over copywriting. Natuurlijk.










0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage